Support op afstand:
De Ruckus-webshop geeft graag productadvies aan zijn resellers en eindklanten. Het gaat hierbij om de juiste keuze van product en gewenste functionaliteiten, maar ook het ondersteunen bij mogelijke defecten aan en van de geleverde apparatuur.
Naast bovenstaande ondersteuningswerkzaamheden, kan De Ruckus-webshop je ook ondersteunen bij projecten. Denk hierbij aan het configureren van apparatuur vooraf of op afstand. Het nalopen van een bestaande omgeving en het ondersteunen van onze resellers bij het opsporen van problemen en mogelijk verhelpen hiervan.
Het gaat hierbij om een dienst op afstand. Wij kunnen dus wel alle configuraties en instellingen nalopen, maar specifieke problemen die veroorzaakt kunnen worden door lokale omstandigheden kunnen hierbij niet verholpen worden of gevonden.
Eisen/benodigheden op locatie:
- Toegang tot de aanwezige apparatuur
- Vereiste inloggegevens
- Informatie over gebruik en doel van het netwerk
- Toegang tot een laptop op locatie middels TeamViewer (indien gewenst)
- Engineer op locatie (indien gewenst)
- Overige informatie, die mogelijk van belang is
Reviews
There are no reviews yet.